Family Pic Insert Tools

SKLADOVÉ RIEŠENIA ŠITÉ NA MIERU

Podniknite ďalší krok smerom k automatizácii firemných procesov a digitalizácii

Ako ešte viac automatizovať procesy vo firme a zredukovať čas, ktorý vynakladáte na objednávanie spotrebného materiálu, cenové tendre spotrebného materiálu a porovnávanie kvality rôznych typov spotrebného materiálu a dodávateľov? Ako odbúrať súvisiacu administratívnu záťaž, logistické procesy, neplánované nákupy, náhly nedostatok zásob na sklade alebo fakturáciu až po zostavenie optimálnych skladových riešení?

Dokážeme vám znížiť náklady, ušetriť čas a umožniť vám komfortnejšie riadiť vašu firmu, aby ste sa mohli venovať tomu, čo je skutočne dôležité.

Čo Hilti skladové riešenie umožňuje?

Ikona produktivity

Produktivita

Správa zásob je vyčerpávajúca, časovo náročná, nákladná a vyžaduje určité plánovanie. S naším Hilti skladovým riešením pre spotrebný materiál vám zaručíme efektívny proces objednávania, dodania, kontroly a pomôžeme vám optimálne skladovať vaše položky.

Ikona dostupnosti

Dostupnosť

Zbytočné a spontánne cesty do stavebnín zo stavby sú minulosťou – vďaka Hilti skladovému riešeniu budete mať vždy prehľad a vaši zamestnanci sa rýchlo a ľahko dostanú k požadovaným produktom.

Ikona nákupného košíku

Pohodlie

Zjednodušíme vaše procesy, eliminujeme náhodné nákupy alebo náhly nedostatok zásob na sklade a vy sa môžete v pohodlí venovať vášmu biznisu.

V ČOM MI HILTI RIEŠENIE SPOTREBNÉHO MATERIÁLU POMÁHA?

Generálny riaditeľ/CEO

Nakoniec mám čas sa viac venovať vedeniu firmy a svojej rodine. Netrápi ma mikromanažment a Hilti riešenie mi dokáže ušetriť aj nejakú korunu.

Projektový manažér

Nemusím sa zaoberať tým, či mám na stavbe dostatočné zásoby materiálu. Projekt dokážem dokončiť včas a vojsť sa tak do rozpočtu. V komunikácii s rozpočtárom pri odhadovaní projektových nákladov máme väčšiu pohodu a istotu.

Stavbyvedúci

Spotrebný materiál mám k dispozícii na stavbe, nemusím sa urgentne ponáhľať pre vrtáky do prvých stavebnín každé ráno. Vďaka Hilti riešeniu som prítomný na stavbe a môžem ju riadiť. Vyhnem sa prestojom a oneskoreniam, pretože chlapi majú s čím robiť. Spotrebný kôš mám preddefinovaný, ceny zazmluvnené, takže sa nikde nemusím dohadovať.

Vedúci skladu

Spotrebný materiál mám prehľadne usporiadaný v regáli. Mám všetko na jednom mieste, vďaka Hilti aplikáciám mám kontrolu nad pohybom materiálu. S obchodným zástupcom konzultujem dostupnosť materiálu a stará sa mi o vhodný výber produktu.   

Nákupca

V rámci jednej schôdzky som so svojim obchodným zástupcom vyriešil skladbu spotrebného materiálu, nastavenie cien, frekvenciu doobjednávania a doplňovania. Či už som na pc alebo na mobile, rýchlo zvládnem čokoľvek doobjednať. Mám teraz viac času sa venovať náročnejšiemu finančnému rozhodovaniu.

Účtovník

Za spotrebný materiál teraz nemusím evidovať nespočet faktúr. Všetko mám prehľadne v rámci jednej faktúry a vyhnem sa niekoľkokolovým schvaľovacím cenovým procesom vďaka garancii cien. Rýchlo si faktúru dokážem nájsť na Hilti online a mám lepší prehľad o výdavkoch a ich alokácii na stavby.

Hilti riešenie pre spotrebný materiál a sklad v 4 krokoch

1. Analýza súčasnej situácie

Detailný pohľad do riadenia nákupov a objednávania spotrebného materiálu. Identifikácia hlavných príležitostí, skrytých nákladov, možných úspor.

2. Produktový košík

Zatiaľ čo prvá časť je zameraná predovšetkým na procesy vo vnútri firmy a na to, ako nákupy a objednávky spotrebného materiálu zamestnávajú jednotlivých zamestnancov firmy, druhá časť už je zameraná špecificky na váš produktový košík. Chceme sa s vami teda pozrieť na skladbu spotrebného materiálu, dôležité parametre, prebrať s vami ceny.

3. Riešenie na mieru

V tomto kroku s vami prejdeme varianty, ktoré nám vyšli z analýzy procesov vo firme a z analýzy vášho produktového košíka. Ukážeme vám, ako urobiť krok smerom k digitalizácii procesov a ako čo najlepšie využiť princíp fungovania vašej firmy a skladu.

4.Implementácia a následná starostlivosť

Náš tím na čele s obchodným zástupcom vám pomôže so zostavením skladových riešení a pretrénuje relevantné osoby vo firme jednotlivými modulmi na zjednodušenie procesov nákupov a objednávok. Následne s vami prejde zvolené produkty a pretrénuje s vami ich používanie. Nastavíte si pravidelnú frekvenciu doobjednávania/ďalších konzultácií.

AKÉ SÚ MOŽNOSTI HILTI SKLADOVÝCH RIEŠENÍ?

Lepšia prehľadnosť, organizovanosť, zaistenie poriadku a bezpečného skladovania zásob – to všetko vám prináša Hilti riešenie pre spotrebný materiál. V konfigurácii podľa vašich potrieb pre vás má Hilti štyri rôzne skladové riešenia: prenosné zamykateľné debny, otvorené policové regály a zamykateľné skrine a polovičné zamykateľné skrine pre menšie kancelárske priestory.

Hilti službu riešenia spotrebného materiálu a Hilti skladové riešenia je možné samozrejme začleniť aj do vašich existujúcich systémov.

Debna spotrebného materiálu

Spotrebná debna

  • Rozmery (D x Š x V): 450 x 800 x 350 mm
Otvorený regál spotrebného materiálu

Otvorený regál

  • Rozmery (D x Š x V): 500 x 1000 x 2000 mm
Zamykateľná skriňa na Hilti spotrebný materiál

Zamykateľná skriňa

  • Rozmery (D x Š x V): 500 x 1000 x 2000 mm

Špeciálne ponuky a služby

Hilti spotrebný materiál

Sety spotrebného materiálu pre každého

Viac kusov, nižšia cena. Všetok spotrebný materiál na búranie, vŕtanie, rezanie, brúsenie a iné použitie môžete u Hilti nakúpiť aj vo výhodných multibaleniach či setoch, ktoré sú pripravené na mieru pre vaše podnikanie. Ušetríte a zároveň budete mať spotrebný materiál vždy po ruke.

Viac informácií
Bluetooth technológie v strojoch

Choďte s dobou

Všetky produktové novinky Hilti na jednom mieste. Choďte s dobou a využívajte najmodernejšie produkty a technológie pre ešte vyššiu produktivitu na stavbách.

Viac informácií

Máte záujem o nezáväznú schôdzku?

Kontaktujte nás

Zdieľať