Predaj a servis do zahraničia

Predaj a servis do zahraničia

Cross-Border Business

V prípade, že plánujete pracovať v zahraničí, dajte nám prosím vedieť čo najskôr vopred, aby sme vaše požiadavky a prípadnú registráciu mohli vybaviť ešte pred vašim odchodom do zahraničia.

V prípade, že by ste radi využili možnosti opravy v rámci Fleet manažmentu v zahraničnom Hilti, prosíme kontaktujte nás vyplnením formulára nižšie, aby sme overili dostupnosť služby vo vami zvolenej krajine.

Cross border oddelenie vašu požiadavku obratom spracuje so zahraničnou organizáciou Hilti a následne vás bude bezodkladne kontaktovať.

Pre vybavenie vašich požiadaviek v zahraničí Hilti platia nasledujúce podmienky:

  • Vždy volať na miestnu / lokálnu bezplatnú linku (nevolať na zákaznícku linku ČR, SK).
  • Pre kontaktovanie zákazníckej linky je nutné volať z telefónneho čísla s miestnou predvoľbou. S CZ alebo SK predvoľbou sa na niektoré zahraničné zákaznícke linky Hilti nemožno dovolať.
  • Vedieť sa dohovoriť v lokálnom jazyku, samostatne si zariadiť všetko potrebné s miestnou zákazníckou podporou v zahraničnej Hilti / alebo návštevou v Hilti Store a vedieť vysvetliť požiadavku.
     

Zdieľať