Predaj a servis do zahraničia
Cross-Border Business
V prípade, že plánujete pracovať v zahraničí, dajte nám prosím vedieť čo najskôr vopred, aby sme vaše požiadavky a prípadnú registráciu mohli vybaviť ešte pred vašim odchodom do zahraničia.
V prípade, že by ste radi využili možnosti opravy v rámci Fleet manažmentu v zahraničnom Hilti, prosíme kontaktujte nás vyplnením formulára nižšie, aby sme overili dostupnosť služby vo vami zvolenej krajine.
Cross border oddelenie vašu požiadavku obratom spracuje so zahraničnou organizáciou Hilti a následne vás bude bezodkladne kontaktovať.
Pre vybavenie vašich požiadaviek v zahraničí Hilti platia nasledujúce podmienky:
- Vždy volať na miestnu / lokálnu bezplatnú linku (nevolať na zákaznícku linku ČR, SK).
- Pre kontaktovanie zákazníckej linky je nutné volať z telefónneho čísla s miestnou predvoľbou. S CZ alebo SK predvoľbou sa na niektoré zahraničné zákaznícke linky Hilti nemožno dovolať.
- Vedieť sa dohovoriť v lokálnom jazyku, samostatne si zariadiť všetko potrebné s miestnou zákazníckou podporou v zahraničnej Hilti / alebo návštevou v Hilti Store a vedieť vysvetliť požiadavku.