- Domov
- Podpora
- Podpora
- Často kladené otázky
- PROFIS Engineering
PROFIS Engineering FAQs
Kde môžem získať viac informácií o rôznych typoch licencií pre PROFIS Engineering?
- Vyhľadajte stránku produktu PROFIS Engineering pomocou vyhľadávacieho panela alebo produktového menu na vašej stránke Hilti.
- Kliknite na záložku "Porovnať verzie".
- Kliknutím na "Porovnať verzie" na stránke produktu PROFIS Engineering, sa dostanete k tabuľkovému prehľadu s informáciami o rôznych typoch licencií.
- Ak ste vy alebo vaša spoločnosť už zakúpili predplatné, uvidíte označenie, ktoré indikuje, aký typ licencie vy alebo vaša spoločnosť už máte..
Ako môžem získať softvér PROFIS Engineering zadarmo?
- Prejdite na našu stránku produktu a pozrite si ponuky PROFIS Engineering.
- Kliknite na tlačidlo "30 dňová trial verzia" (vyskúšajte všetky prémiové funkcie zadarmo na 30 dní).
- Po 30 dňoch sa vám zobrazí vyskakovacie okno, kde sa rozhodnete, či si chcete kúpiť PROFIS Engineering Premium a pokračovať v používaní našich prémiových funkcií, alebo si vybrať PROFIS Engineering Standard verziu so štandardnými funkciami zadarmo..
Ako môžem zakúpiť PROFIS Engineering Premium online?
- Prejdite na stránku produktu PROFIS Engineering pomocou vyhľadávacieho panela alebo produktového menu na vašej stránke Hilti.
- Vyberte správnu licenciu podľa vašich potrieb. Pre viac informácií o produkte si pozrite stránku porovnania licencií.
- Pridajte produkt do nákupného košíka a dokončite objednávku.
- Teraz ste si objednali predplatné PROFIS Engineering Premium.
- Pred použitím softvéru sa uistite, že ste aktivovali predplatné.
Ako môžem nájsť Portál predplatného?
Portál predplatného vždy nájdete prepojený v menu vášho účtu. Jednoducho sa prihláste pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste si zvolili počas registrácie. Kliknite na svoje meno zobrazené v hornej časti stránky. V sekcii "Samoobsluha" sa pod kartou "Zvýšte svoju produktivitu s predplatným Hilti" zobrazujú existujúce softvéry a služby.
Ako správca predplatného môžete tiež prejsť priamo na portál predplatného z softvéru PROFIS Engineering kliknutím na menu s tromi bodkami (v pravom hornom rohu) a prístupom k "Spravovať môj účet".
Čo môžem ako Administrátor predplatného robiť v Portáli predplatného?
V Portáli Predplatného pod kartou "Spravovať používateľov" môže Administrátor predplatného spravovať pre licenciu PROFIS Engineering Premium nasledujúce:
- pridať nových používateľov, ktorí chcú používať softvér
- odstrániť používateľov
- opätovne pozvať používateľov
V Portáli Predplatného pod kartou "Spravovať predplatné" môže Admnistrátor predplatného spravovať nasledujúce:
- previesť práva Administrátora predplatného na iného správcu
- zmeniť typ licencie alebo množstvo licencií
- zmeniť číslo objednávky
- zmeniť spôsob platby
- rčítať zmluvu zo softvér alebo služby
- zrušiť predplatné pre ďalšie obnovenie
Môžem pristúpiť k PROFIS Engineering prostredníctvom Portálu predplatného?
Áno, v portáli predplatného kliknite na "Prihlásenie do softvéru" v pravom hornom rohu a budete presmerovaní na váš účet PROFIS Engineering.
Ako môžem ako Administrátor pridať používateľov na poskytnutie prístupu k softvéru?
- Ako správca prejdite na svoje predplatné.
- Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
- V karte "Spravovať používateľov" kliknite na tlačidlo "Pridať používateľa" (bude potrebné zadať údaje ako meno, e-mail atď. na pridanie tohto používateľa).
- Po pridaní tohto používateľa dostane tento používateľ pozývací e-mail na prístup k softvéru.
- Tento používateľ môže nasledovať odkaz v e-maile a začať používať softvér po registrácii na Hilti.
Ako môžem ako Administrátor pridať naraz niekoľko používateľov?
Prístup k portálu predplatného
- Ako správca prejdite na svoje predplatné.
- Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
- Kliknite na "Pridať používateľa" a vyberte možnosť "Viac používateľov" v vyskakovacom okne.
Stiahnite šablónu a nahrajte súbor
- Môžete si stiahnuť šablónu CSV alebo XLSX. Tento súbor musí byť vyplnený a následne nahraný späť. Pre nahranie kliknite na "Sem vložte súbor" a vyberte súbor, ktorý chcete nahrať. .
- Po nahraní súboru ho uvidíte na obrazovke, kliknite na "Pokračovať".
Overenie a doplnenie údajov
- Nahrané údaje sú overené..
- V druhej karte nazvanej "Neúplné kontakty" sa zobrazujú používatelia s neúplnými údajmi. Môžu byť upravení pomocou tlačidla "Upraviť" bez opätovného nahrávania súboru, zadaním správnych informácií a kliknutím na "Uložiť". Dokončite tento krok pre všetky neúplné kontakty.
Kontrola chýb
- Ak sa našli nejaké duplicity, zobrazí sa správa na spodnej časti stránky. Upozorňujeme, že duplicity sú odstránené a nie sú spracované.
- Keď sú všetky neúplné informácie aktualizované, karta "Neúplné kontakty" ukazuje 0.
- Pod kartou "Kompletné kontakty" sa zobrazí zoznam všetkých kompletných kontaktných informácií.
Konečné potvrdenie
- Kliknutím na tlačidlo "Odoslať" môžete dokončiť posledný krok procesu "hromadného nahrávania používateľov". Môže to trvať niekoľko minút, odhadovaný čas zostávajúci je zobrazený.
- Po nahraní zoznamu kontaktov sa zobrazí správa "Používatelia boli úspešne pridaní".
- Celý zoznam používateľov je zobrazený pod kartou "Spravovať používateľov". Používatelia majú status "pozvaný" a dostanú e-mail s odkazom na softvér.
Ako môžem ako Administrátor znovu pozvať používateľov, aby získali prístup k softvéru?
- Ako Administrátor prejdite na svoje predplatné.
- Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
- Vyberte používateľa, ktorého chcete opätovne pozvať, kliknite na tri bodky a kliknite na "Opätovne poslať pozvánku".
Môžete tiež "Filtrovať" konkrétny e-mail/meno a/alebo "Vybrať všetkých" používateľov, ktorých chcete opätovne pozvať.
- Používateľ, ktorého správca opätovne pozval, dostane pozvánku na používanie softvéru prostredníctvom e-mailu.
- Tento používateľ môže pristúpiť k softvéru kliknutím na odkaz v prijatom e-maile. Ak používateľ ešte nie je zaregistrovaný na stránke Hilti, musí si vytvoriť e-mail a heslo pri registrácii na používanie softvéru.
Ako môžem ako Administrátor odstrániť používateľov, aby som uvoľnil licenčné miesta?
- Ako správca prejdite na svoje predplatné.
- Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
- Ak chcete odstrániť jedného používateľa, otvorte menu s tromi bodkami a kliknite na "Odstrániť používateľa".
- Ak chcete odstrániť viacerých používateľov, kliknite na "Odstrániť používateľa" v ľavom dolnom rohu stránky. Vyberte používateľov, ktorých chcete odstrániť, a potvrďte svoj výber.
Ako môžem ako Administrátor zvýšiť alebo znížiť počet licencií v rámci môjho predplatného PROFIS Engineering?
- Ako správca prejdite na svoje predplatné v portáli predplatného.
- Vyberte predplatné alebo kliknite na tri bodky a vyberte akciu "Spravovať používateľov".
- Kliknite na "Zmeniť množstvo" v pravom hornom rohu a vyberte počet miest, ktoré chcete mať. (Zobrazuje sa aktuálne množstvo, ktoré už máte)
- Môžete okamžite zvýšiť množstvo licencií, ale znížiť ich môžete až na konci obdobia.
- Vyberte počet licencií, ktoré chcete mať, a kliknite na "Pokračovať".
- Vaše nové navýšené licencie budú okamžite k dispozícii.
- Ak znížite množstvo bežiaceho predplatného, zmena bude účinná až na konci obdobia.
Poznámka: Zmena množstva licencií a zodpovedajúca úprava sumy sa prejaví na vašej nadchádzajúcej faktúre.
Ako môžem ako Administrátor zmeniť (aktualizovať) typ mojej licencie PROFIS Engineering?
- Ako správca prejdite na svoje predplatné.
- Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať predplatné" v menu s tromi bodkami.
- Kliknite na "Zmeniť predplatné" v pravom hornom rohu.
- Vyberte zmeny, ktoré chcete vykonať (typ licencie a/alebo množstvo licencií).
- Potvrďte svoju zmenu.
Poznámka: Zmena typu licencie a/alebo množstva, spolu so zodpovedajúcou úpravou sumy, sa prejaví na vašej nadchádzajúcej faktúre.
Ako môžem ako Administrátor zrušiť svoje predplatné PROFIS Engineering?
- Ako Administrátor prejdite na svoje predplatné.
- Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať predplatné" v menu s tromi bodkami.
- V ľavom dolnom rohu kliknite na "Zrušiť predplatné" a vyberte dôvod zrušenia pre spätnú väzbu. Prístup k vášmu predplatnému bude ukončený pre ďalšie obdobie.
Poznámka: Samoobslužné zrušenie predplatného je možné iba prostredníctvom portálu predplatného v období uvedenom vo vašej právnej dohode. Pre ďalšie informácie alebo otázky kontaktujte zákaznícky servis.