PROFIS Engineering FAQs

Kde môžem získať viac informácií o rôznych typoch licencií pre PROFIS Engineering?

  1. Vyhľadajte stránku produktu PROFIS Engineering pomocou vyhľadávacieho panela alebo produktového menu na vašej stránke Hilti.
  2. Kliknite na záložku "Porovnať verzie".
  3. Kliknutím na "Porovnať verzie" na stránke produktu PROFIS Engineering,  sa dostanete k tabuľkovému prehľadu s informáciami o rôznych typoch licencií. 
  4. Ak ste vy alebo vaša spoločnosť už zakúpili predplatné, uvidíte označenie, ktoré indikuje, aký typ licencie vy alebo vaša spoločnosť už máte..

Ako môžem získať softvér PROFIS Engineering zadarmo?

  1. Prejdite na našu stránku produktu a pozrite si ponuky PROFIS Engineering.
  2. Kliknite na tlačidlo "30 dňová trial verzia" (vyskúšajte všetky prémiové funkcie zadarmo na 30 dní).
  3. Po 30 dňoch sa vám zobrazí vyskakovacie okno, kde sa rozhodnete, či si chcete kúpiť PROFIS Engineering Premium a pokračovať v používaní našich prémiových funkcií, alebo si vybrať PROFIS Engineering Standard verziu so štandardnými funkciami zadarmo..

Ako môžem zakúpiť PROFIS Engineering Premium online?

  1. Prejdite na stránku produktu PROFIS Engineering pomocou vyhľadávacieho panela alebo produktového menu na vašej stránke Hilti.
  2. Vyberte správnu licenciu podľa vašich potrieb. Pre viac informácií o produkte si pozrite stránku porovnania licencií.
  3. Pridajte produkt do nákupného košíka a dokončite objednávku.
  4. Teraz ste si objednali predplatné PROFIS Engineering Premium.
  5. Pred použitím softvéru sa uistite, že ste aktivovali predplatné.

Ako môžem nájsť Portál predplatného?

Portál predplatného vždy nájdete prepojený v menu vášho účtu. Jednoducho sa prihláste pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste si zvolili počas registrácie. Kliknite na svoje meno zobrazené v hornej časti stránky. V sekcii "Samoobsluha" sa pod kartou "Zvýšte svoju produktivitu s predplatným Hilti" zobrazujú existujúce softvéry a služby.

Ako správca predplatného môžete tiež prejsť priamo na portál predplatného z softvéru PROFIS Engineering kliknutím na menu s tromi bodkami (v pravom hornom rohu) a prístupom k "Spravovať môj účet".

Čo môžem ako Administrátor predplatného robiť v Portáli predplatného?

V Portáli Predplatného pod kartou "Spravovať používateľov" môže Administrátor predplatného spravovať pre licenciu PROFIS Engineering Premium nasledujúce:

  • pridať nových používateľov, ktorí chcú používať softvér
  • odstrániť používateľov 
  • opätovne pozvať používateľov

V Portáli Predplatného pod kartou "Spravovať predplatné" môže Admnistrátor predplatného spravovať nasledujúce:

  • previesť práva Administrátora predplatného na iného správcu
  • zmeniť typ licencie alebo množstvo licencií
  • zmeniť číslo objednávky
  • zmeniť spôsob platby
  • rčítať zmluvu zo softvér alebo služby
  • zrušiť predplatné pre ďalšie obnovenie

Môžem pristúpiť k PROFIS Engineering prostredníctvom Portálu predplatného?

Áno, v portáli predplatného kliknite na "Prihlásenie do softvéru" v pravom hornom rohu a budete presmerovaní na váš účet PROFIS Engineering.

Ako môžem ako Administrátor pridať používateľov na poskytnutie prístupu k softvéru?

  1. Ako správca prejdite na svoje predplatné.
  2. Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
  3. V karte "Spravovať používateľov" kliknite na tlačidlo "Pridať používateľa" (bude potrebné zadať údaje ako meno, e-mail atď. na pridanie tohto používateľa).
  4. Po pridaní tohto používateľa dostane tento používateľ pozývací e-mail na prístup k softvéru.
  5. Tento používateľ môže nasledovať odkaz v e-maile a začať používať softvér po registrácii na Hilti.

Ako môžem ako Administrátor pridať naraz niekoľko používateľov?

Prístup k portálu predplatného

  • Ako správca prejdite na svoje predplatné.
  • Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
  • Kliknite na "Pridať používateľa" a vyberte možnosť "Viac používateľov" v vyskakovacom okne.

Stiahnite šablónu a nahrajte súbor

  • Môžete si stiahnuť šablónu CSV alebo XLSX. Tento súbor musí byť vyplnený a následne nahraný späť. Pre nahranie kliknite na "Sem vložte súbor" a vyberte súbor, ktorý chcete nahrať. .
  • Po nahraní súboru ho uvidíte na obrazovke, kliknite na "Pokračovať".

Overenie a doplnenie údajov

  • Nahrané údaje sú overené..
  • V druhej karte nazvanej "Neúplné kontakty" sa zobrazujú používatelia s neúplnými údajmi. Môžu byť upravení pomocou tlačidla "Upraviť" bez opätovného nahrávania súboru, zadaním správnych informácií a kliknutím na "Uložiť". Dokončite tento krok pre všetky neúplné kontakty.

Kontrola chýb

  • Ak sa našli nejaké duplicity, zobrazí sa správa na spodnej časti stránky. Upozorňujeme, že duplicity sú odstránené a nie sú spracované. 
  • Keď sú všetky neúplné informácie aktualizované, karta "Neúplné kontakty" ukazuje 0.
  • Pod kartou "Kompletné kontakty" sa zobrazí zoznam všetkých kompletných kontaktných informácií.

Konečné potvrdenie

  • Kliknutím na tlačidlo "Odoslať" môžete dokončiť posledný krok procesu "hromadného nahrávania používateľov". Môže to trvať niekoľko minút, odhadovaný čas zostávajúci je zobrazený.
  • Po nahraní zoznamu kontaktov sa zobrazí správa "Používatelia boli úspešne pridaní".
  • Celý zoznam používateľov je zobrazený pod kartou "Spravovať používateľov". Používatelia majú status "pozvaný" a dostanú e-mail s odkazom na softvér.

Ako môžem ako Administrátor znovu pozvať používateľov, aby získali prístup k softvéru?

  1. Ako Administrátor prejdite na svoje predplatné.
  2. Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
  3. Vyberte používateľa, ktorého chcete opätovne pozvať, kliknite na tri bodky a kliknite na "Opätovne poslať pozvánku".

Môžete tiež "Filtrovať" konkrétny e-mail/meno a/alebo "Vybrať všetkých" používateľov, ktorých chcete opätovne pozvať.

  • Používateľ, ktorého správca opätovne pozval, dostane pozvánku na používanie softvéru prostredníctvom e-mailu.
  • Tento používateľ môže pristúpiť k softvéru kliknutím na odkaz v prijatom e-maile. Ak používateľ ešte nie je zaregistrovaný na stránke Hilti, musí si vytvoriť e-mail a heslo pri registrácii na používanie softvéru.

Ako môžem ako Administrátor odstrániť používateľov, aby som uvoľnil licenčné miesta?

  1. Ako správca prejdite na svoje predplatné.
  2. Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať používateľov" v menu s tromi bodkami.
  3. Ak chcete odstrániť jedného používateľa, otvorte menu s tromi bodkami a kliknite na "Odstrániť používateľa".
  4. Ak chcete odstrániť viacerých používateľov, kliknite na "Odstrániť používateľa" v ľavom dolnom rohu stránky. Vyberte používateľov, ktorých chcete odstrániť, a potvrďte svoj výber.

Ako môžem ako Administrátor zvýšiť alebo znížiť počet licencií v rámci môjho predplatného PROFIS Engineering?

  1. Ako správca prejdite na svoje predplatné v portáli predplatného.
  2. Vyberte predplatné alebo kliknite na tri bodky a vyberte akciu "Spravovať používateľov".
  3. Kliknite na "Zmeniť množstvo" v pravom hornom rohu a vyberte počet miest, ktoré chcete mať. (Zobrazuje sa aktuálne množstvo, ktoré už máte)
  4. Môžete okamžite zvýšiť množstvo licencií, ale znížiť ich môžete až na konci obdobia.
  5. Vyberte počet licencií, ktoré chcete mať, a kliknite na "Pokračovať".
  6. Vaše nové navýšené licencie budú okamžite k dispozícii.
  7. Ak znížite množstvo bežiaceho predplatného, zmena bude účinná až na konci obdobia.

Poznámka: Zmena množstva licencií a zodpovedajúca úprava sumy sa prejaví na vašej nadchádzajúcej faktúre.

Ako môžem ako Administrátor zmeniť (aktualizovať) typ mojej licencie PROFIS Engineering?

  1. Ako správca prejdite na svoje predplatné.
  2. Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať predplatné" v menu s tromi bodkami.
  3. Kliknite na "Zmeniť predplatné" v pravom hornom rohu.
  4. Vyberte zmeny, ktoré chcete vykonať (typ licencie a/alebo množstvo licencií).
  5. Potvrďte svoju zmenu.

Poznámka: Zmena typu licencie a/alebo množstva, spolu so zodpovedajúcou úpravou sumy, sa prejaví na vašej nadchádzajúcej faktúre. 

Ako môžem ako Administrátor zrušiť svoje predplatné PROFIS Engineering?

  1. Ako Administrátor prejdite na svoje predplatné.
  2. Vyberte predplatné kliknutím na "Spravovať predplatné" v menu s tromi bodkami.
  3. V ľavom dolnom rohu kliknite na "Zrušiť predplatné" a vyberte dôvod zrušenia pre spätnú väzbu. Prístup k vášmu predplatnému bude ukončený pre ďalšie obdobie.

Poznámka: Samoobslužné zrušenie predplatného je možné iba prostredníctvom portálu predplatného v období uvedenom vo vašej právnej dohode. Pre ďalšie informácie alebo otázky kontaktujte zákaznícky servis.

Zdieľať