ON!Track návody a časté otázky

Návody a FAQ k Hilti ON!Track - riešenie pre správu majetku, zákaziek a revízií

Návody (dočasne v CZ)

Inštalácia mobilnej aplikácie

Pre mobilnú aplikáciu

Pridanie majetku

Pre mobilnú aplikáciu

Identifikácia majetku

Pre mobilnú aplikáciu

Inventúra majetku

Pre mobilnú aplikáciu

Lišta "Rýchle odkazy"

Pre mobilnú aplikáciu

Prevodový košík

Pre mobilnú aplikáciu

Potvrdenie doručenia

Pre mobilnú aplikáciu

Špecifický majetok

Pre mobilnú aplikáciu

Množstevný majetok (detaily)

Pre mobilnú aplikáciu

Majetok blízko (s Bluetooth štítkom)

Pre mobilnú aplikáciu

Časté otázky

Obecné otázky

1. Je možné v ON!Tracku spravovať iba stroje od firmy Hilti?

Systém ON!Track je riešenie pre správu majetku nezávislé na konkrétnom výrobcovi. Vďaka flexibilnej technológii je možné používať ON!Track na strojoch, zariadeniach a materiáloch všetkých výrobcov.

2. Vydržia štítky náročné podmienky na stavbe?

Štítky pre označovanie majetku sú špeciálne vyvinuté pre použitie v stavebníctve, energetike a priemysle, vďaka svojej robustnosti si tak s náročnými podmienkami poradí nielen na stavbe.

3. Využíva ON!Track technológiu GPS?

Systém ON!Track je založený na prevodoch majetku, nie na technológii GPS. Majetok je možné previesť na ktoréhokoľvek zamestnanca a akúkoľvek lokáciu založenú v systéme. Môžete spravovať a monitorovať, kto je za danú vec zodpovedný. Na rozdiel od štítkov podporujúcich technológii GPSsú naše štítky buď pasívne (2D/QR), alebo aktívne s technológiou Bluetooth®, takže sa nemusia pripájať k zdroju elektriny. Robustné a cenovo dostupné štítky sú dostatočne kompaktné, aby bolo možné označiť akýkoľvek majetok.

4. Nie je možné systém založiť na technológii GPS?

Ani systém založený na technológii GPS nemusí byť schopný jasne povedať, kto je za majetok zodpovedný. V niektorých prípadoch ani GPS jasne neurčí lokáciu majetku (ak je napr. na nižšom podlaží výškových budov alebo v prepravnom kontajneri). Okrem toho by štítky podporujúce technológiu GPS vyžadovali vlastný zdroj elektriny a boli by výrazne drahšie. Štítky by boli tiež väčšie, takže by neboli vhodné na označovanie niektorých menších strojov a ďalšieho majetku.

5. Koľko stojí Hilti ON!Track?

Naši špecialisti vám radi pripravia nezáväznú individuálnu ponuku založenú na znalostiach Vašej firmy a informáciách, ktoré nám poskytnete o jej súčasnom fungovaní. Súčasťou služieb Hilti je samozrejme aj pomoc pri príprave implementácie a pri implementácii priamo na mieste, rovnako ako telefonická a online podpora po implementácii.

6. Na ako dlho je zmluva podpísaná? Je možné zmluvu vypovedať?

Zmluva sa podpisuje na dobu neurčitú, ale je možné od nej vždy odstúpiť štandardnou dvojmesačnou výpovednou dobou.

7. Ako sa môžem dozvedieť viac?

Pre dohodnutie bezplatnej úvodnej nezáväznej schôdzky s naším ON!Track špecialistom využite prosím kontaktný formulár.

Software

8. Koľko stojí používanie mobilnej aplikácie ON!Track?

Mobilnú aplikáciu Hilti ON!Track si môže každý stiahnuť zadarmo z obchodu Google Play alebo z AppStore.

9. Na akých zariadeniach je možné aplikáciu ON!Track používať?

Mobilná aplikácia Hilti ON!Track je kompatibilná so smartfónmi Apple a zariadeniami používajúcimi operačný systém Android. Technické požiadavky: Android a iOS posledné tri verzie od aktuálnej.

10. Je možné si ON!Track vyskúšať?

Na predvedenie systému ON!Track a bezplatnú úvodnú nezáväznú schôdzku využite prosím kontaktný formulár.

Bezpečnosť dát

11. Má Hilti prístup k dátam nahraným do ON!Tracku? Využíva spoločnosť Hilti údaje k predaju svojich produktov?

Spoločnosť Hilti nemá prístup k žiadnym konkrétnym údajom vloženým do systému. Zaistíme, že údaje sú spracovávané v súlade s európskymi právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov a podľa európskych štandardov ochrany údajov. Pre vykonanie implementácie a nastavení systému je potrebné zriadiť správcovský účet, ktorý je zrušený po implementácii, pri odovzdaní systému do vašich rúk.

12. Prečo používame cloudové úložisko?

Software na báze cloudu ponúka možnosť zabezpečeného centrálneho a synchrónneho uloženia údajov, ktoré sú prístupné kedykoľvek a odkiaľkoľvek prostredníctvom webového prehliadača alebo inteligentného telefónu. Software nemusí byť na vašom zariadení inštalovaný a nie je potrebné ho manuálne aktualizovať.

13. Kde sú dáta uložené?

Údaje sú uložené v cloudovom úložisku serverov v EÚ. Prevádzka serverov prebieha v súlade s európskymi právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov a spracovania údajov.

14. Komu data uložená v systému patří?

Údaje uložené v systéme patria Vám. Spoločnosť Hilti nemá prístup k žiadnym konkrétnym údajom vloženým do systému.

Zdieľať