Zobrazenie a sledovanie objednávky
S vašim zákazníckym účtom na webových stránkach Hilti budete mať vždy prehľad o svojich objednávkach
1. OSOBNÝ ÚČET
![Domovská stránka Hilti](/content/hilti/EE/SK/sk/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_copy/image.img.1920.medium.jpg/1571834475437.jpg)
V navigácii kliknite na svoje meno a zákaznícke číslo.
2. ZOBRAZTE SI SVOJE OBJEDNÁVKY
![Uživatelský účet Hilti](/content/hilti/EE/SK/sk/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_169885564/image.img.1920.medium.png/1572354647413.png)
V oblasti „Moje objednávky“ kliknite na „Zobraziť históriu objednávok“.
3. ZOZNAM OBJEDNÁVOK
![Seznam objednávek](/content/hilti/EE/SK/sk/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1510443299/image.img.1920.medium.png/1572355366841.png)
Zobrazí sa prehľad všetkých vašich objednávok za minimálne posledné 3 mesiace.
Kliknutím na vybranú objednávku si môžete zobraziť detaily.
Prípadne si môžete upraviť zobrazenie stĺpcov pre viac informácií o jednotlivých objednávkach.
4. ŽIADOSŤ O KÓPIU FAKTÚRY
![Žádost o kopii faktury](/content/hilti/EE/SK/sk/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_645057038/image.img.1920.medium.png/1572355389197.png)
Vyberte jednu alebo viac objednávok.
Kliknite na „Zažiadať o kópiu faktúry“.
Kópia faktúry vám dorazí na e-mail.
5. SKONTROLUJTE STAV DORUČENIA
![Detail objednávky](/content/hilti/EE/SK/sk/support/support/faq/seznam-objednavek/_jcr_content/mainSection/mainColumn/image_text_1496934511/image.img.1920.medium.png/1572355409743.png)
Kliknutím na objednávku sa dostanete do podrobného zobrazenia.
Tu nájdete tiež aktuálny stav doručenia.
Zdieľať