- Domov
- Podpora
- Podpora
- Hilti.sk - často kladené otázky
- Oprava stroja alebo kalibrácia
Oprava stroja alebo kalibrácia
Ako jednoducho objednať servis vášho stroja
1. OTVORTE MOŽNOSTI SVOJHO ONLINE ÚČTU
V navigácii kliknite na svoje meno a zákaznícke číslo.
2. VYBERTE SI Z MOŽNOSTÍ V ČASTI "MOJE STROJE"
V časti ponuky "Moje stroje" nájdete nasledujúce možnosti:
3. VYBRANIE STROJOV PRE SERVIS
Kliknite na "Opraviť stroje".
Vyberte príslušné stroje. Samozrejme môžete vybrať viac strojov naraz.
Kliknite na tlačidlo "Opraviť" alebo na odkaz uvedený na pravej strane stránky.
Dokončite objednávku servisu.
4. ZVOLENIE SPÔSOBU OPRAVY
Pre každý stroj zvoľte, či bude odoslaný v kufri alebo v krabici.
Potom prosím detailne popíšte vadu.
Vyberte jednu z možností opravy:
• Akceptujem maximálnu cenu opravy (záväzok 3 dni alebo zadarmo)
• Požadujem ponuku
• Vlastná maximálna cena opravy
V prípade fleetových strojov môžete požiadať o náhradný stroj po dobu opravy.
U meracej techniky je k dispozícii možnosť kalibrácie.
5. INFORMÁCIE O VYZDVIHNUTÍ A DODANÍ
Vyberte adresu pre vyzdvihnutie, kontakt pre vyzdvihnutie, adresu pre doručenie a kontakt pre doručenie.
Zvoľte si dátum vyzdvihnutia.
Zadajte počet balíkov, ktoré má dopravca vyzdvihnúť.
6. FAKTURAČNÉ ÚDAJE A KONTAKT PRE SCHVÁLENIE PONUKY
Skontrolujte fakturačné údaje a vyberte kontakt pre schválenie ponuky.
Pokiaľ potrebujete, môžete si zvoliť vlastné označenie objednávky.
DOKONČENIE SERVISNEJ OBJEDNÁVKY
V zhrnutí servisnej objednávky skontrolujte všetky zadané údaje.
Kliknutím na "Odoslať objednávku" bude vytvorená servisná zákazka.
Stroje budú vyzdvihnuté vo vybraný deň na zadanej adrese.
POTREBUJETE NÁHRADNÝ STROJ? ŽIADNY PROBLÉM!
V závislosti od typu vašej fleetové zmluvy môžete v procese opravy jednoducho požiadať o náhradný stroj po dobu opravy. Samozrejmosťou je, že využívate "obdobie bez nákladov" alebo "limit nákladov na opravu".