- Domov
- Podpora
- Podpora
- Často kladené otázky
- Hilti.sk - často kladené otázky
- Správa užívateľov a oprávnení

Správa užívateľov a oprávnení
Spravujte oprávnenia užívateľov svojho účtu na stránkach Hilti rýchlo a efektívne
Pomocou nástroja Správa užívateľov a oprávnení môžete bezpečne a efektívne kontrolovať a spravovať digitálne nákupné a samoobslužné procesy na stránkach Hilti. Získajte prehľad o užívateľoch a prístupe k vášmu Hilti účtu, a priraďte svojim zamestnancom užívateľské roly a oprávnenia na základe ich funkcií a zodpovedností vo firme.
Výhody správy užívateľov a oprávnení

Väčšia transparentnosť a kontrola
Majte prehľad o tom, kto vo vašej spoločnosti má prístup k vášmu Hilti účtu a kto je oprávnený nakupovať.

Portál pre administrátora
Spravujte roly a oprávnenia svojich zamestnancov na stránke Hilti jednoducho a efektívne prostredníctvom portálu administrátora. Môžete si vybrať a priradiť 3 preddefinované roly.

Zvýšená bezpečnosť
Správa užívateľov a oprávnení zabezpečuje, že zamestnanci majú len tie oprávnenia, ktoré potrebujú na vykonávanie jednotlivých úloh.
Prehľad rolí a oprávnení
Administrátor
Administrátor má neobmedzený prístup ku všetkým funkciám účtu Hilti. Hlavnou úlohou je správa užívateľov a oprávnení prostredníctvom portálu administrátora.
Všetky firemné kontakty sa zobrazujú na portáli správcu a je možné ich upravovať nasledovne:
- Priradenie/zmena užívateľských rolí
- Vytváranie nových užívateľov
- Úprava osobných údajov užívateľov
- Pozvanie užívateľov do účtu Hilti (pozvánka k registrácii)
- Deaktivácia prístupu užívateľov do účtu Hilti
Nákupca
Užívatelia s touto rolou majú prístup k nasledujúcim funkciám účtu Hilti:
- Vytváranie ponúk a objednávok
- Zobrazenie firemných cien
- Neobmedzený prístup k správe strojového parku
Užívatelia s týmto oprávnením nemajú prístup k portálu administrátora.
Pokročilý užívateľ
Pokročilí užívatelia s touto rolou majú prístup k digitálnym samoobslužným funkciám v rámci správy strojového parku (napr. objednanie opravy stroja, sledovanie opráv), môžu zobraziť firemné ceny, objednávky aj ponuky, ale nie sú oprávnení vykonávať nákupy.
- Prístup k správe strojového parku (výnimka: užívateľ nemá oprávnenie na obnovu fleetových strojov)
- Zobrazenie firemných cien
- Zobrazenie objednávok a ponúk
Používatelia s týmto oprávnením nemôžu vytvárať ponuky alebo objednávky (iba ich zobraziť) a nemajú prístup k portálu správcu.
Užívateľ
Užívatelia s touto rolou majú prístup k digitálnym samoobslužným funkciám v rámci správy strojového parku (napr. objednávanie opráv strojov, sledovanie opráv), ale nie sú oprávnení nakupovať.
- Prístup k správe strojového parku (výnimka: užívateľ nemá oprávnenie na obnovu fleetových strojov)
Užívatelia s týmto oprávnením nemôžu vytvárať ponuky alebo objednávky, nemôžu zobrazovať firemné ceny a nemajú prístup k portálu administrátora.
Administrátor |
Nákupca | Pokročilý užívateľ | Užívateľ | |
---|---|---|---|---|
Prístup do portálu administrátora | ● | |||
Zobrazenie prehľadu užívateľov | ● | |||
Nastavenie a zmena užívateľských rolí | ● | |||
Zmena informácií o užívateľovi | ● | |||
Vytvorenie nového užívateľa | ● | ● iba pri objednávkach a servisoch | ● iba pri servisoch | ● iba pri servisoch |
Deaktivácia prístupu užívateľa | ● | |||
Oprávnenie k nákupu | ● | ● | ||
Zobrazenie firemných cien | ● | ● | ● | |
Vytváranie objednávok | ● | ● | ||
Vytváranie cenových ponúk | ● | ● | ||
Zobrazenie prehľadu objednávok | ● | ● | ● | |
Zobrazenie prehľadu ponúk | ● | ● | ● | |
Zobrazenie mesačného fleetového poplatku | ● | ● | ● | |
Zobrazenie nákladov na opravy | ● | ● | ● | |
Správa strojového parku | ● | ● | ● | ● |
Zoznamy strojov vo formáte Excel | ● | ● | ● | ● |
Obnova fleetových strojov | ● | ● | ||
Vrátenie končiacich fleetových strojov | ● | ● | ● | ● |
Proces opráv | ● | ● | ● | ● |
Zmena/objednávka štítkov k strojom | ● | ● | ● | ● |
Zmena nákladových stredísk | ● | ● | ● | ● |
Chcete aktivovať správu užívateľov a oprávnení pre váš učet?
Kliknutím na tlačidlo nižšie požiadajte o aktiváciu!
Aktivovať správu užívateľov a oprávnení