- Domov
- Podpora
- Podpora
- Často kladené otázky
- Portál predplatného - všeobecne
Portál predplatného
Čo je Hilti Subscription Portal (Portál Hilti predplatného) a ako k nemu môžem získať prístup?
Portál Hilti predplatného je navrhnutý pre zákazníkov, aby mohli sami spravovať svoje predplatné softvéru a služieb Hilti. Pre určitý softvér je dokonca možné spravovať prístup používateľov k softvéru. Je navrhnutý tak, aby vám zobrazil všetky dôležité údaje o vašich predplatných (ID predplatného, číslo objednávky, dátum ďalšieho obnovenia, množstvo licencií, atď.).
Ak vy alebo vaša spoločnosť už máte Hilti predplatné, prístup pre Portál predplatného môžete získať prostredníctvom tohto odkazu. Jednoducho pristúpte k odkazu a použite svoj e-mail a heslo, ktoré ste si zvolili počas registrácie na webovej stránke Hilti. Administrátor predplatného (ten, kto zakúpil softvér) môže tiež jednoducho pristúpiť k portálu predplatného kliknutím na aktivačný odkaz v e-maile, ktorý dostal po zakúpení predplatného.
Prečo potrebujem aktivovať svoje predplatné?
Po zakúpení predplatného je posledným krokom jeho aktivácia. Vy ako Administrátor predplatného musíte aktivovať predplatné. Iba keď je vaše predplatné aktivované, môžete využívať objednaný softvér/službu. Ak predplatné nebude aktivované do 90 dní zmizne z portálu predplatného bez akýchkoľvek poplatkov pre zákazníka a bude potrebné zadať novú objednávku.
Ako môžem ako administrátor aktivovať svoje predplatné?
- Po každom zakúpení predplatného dostane Administrátor predplatného (ten, kto zakúpil softvér) e-mail na aktiváciu predplatného. Otvorte tento e-mail a kliknite na tlačidlo "Pokračovať k prijatiu zmluvy".
- Prečítajte si právnu zmluvu a kliknite na tlačidlo "Aktivovať predplatné" v zmluve.
- Vaše predplatné je aktivované, a môžete okamžite začať používať softvér..
Poznámka:
- Ak ste e-mail nedostali alebo ho už nemôžete nájsť, môžete aktivovať svoje predplatné v Portáli predplatného.
- Vaše predplatné je k dispozícii na aktiváciu iba 90 dní po vašej objednávke.
Čo môžem ako administrátor predplatného robiť v Portáli predplatného?
Ako administrátor pristúpte k Portálu predplatného. Keď ste v Portáli predplatného a poznáte konkrétne predplatné, ktoré chcete upraviť, kliknite na menu s 3 bodkami na pravej strane, kde nájdete nasledujúce dve možnosti:
- Správa užívateľov: Spravujte používateľov softvéru a prístup
- Správa predplatného: Spravujte svoje predplatné všeobecne
- preniesť Administrátorské práva predplatného na iného Administrátora
- zmeniť číslo objednávky
- zmeniť spôsob platby
- prečítať právnu zmluvu o softvéri a službách
- žrušiť predplatné pre ďalšie obnovenie
Je dôležité, aby vaše predplatné bolo aktivované, aby ste mohli spravovať svoje predplatné. Pre viac informácií si prosím prečítajte sekcie špecifické pre produkt.
Ako môžem ako administrátor preniesť administrátorské práva?
- Prejdite na Portál predplatného a prihláste sa pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste si zvolili počas registrácie na webovej stránke Hilti.
- Vyberte predplatné, ktoré chcete spravovať.
- Kliknite na "Spravovať predplatné".
- Potom kliknite na "Preniesť administrátorské práva".
- Zmeňte administrátora výberom osoby zo zoznamu zobrazeného v pop-up okne alebo pridajte novú osobu do zoznamu.
- Nový administrátor dostane e-mailové potvrdenie o prenose a môže pristúpiť k prenesenému predplatnému na Portáli predplatného.
Ako môžem ako administrátor skontrolovať svoje fakturačné údaje alebo stiahnuť softvérovú zmluvu?
- Prejdite na Portál predplatného a prihláste sa pomocou e-mailu a hesla, ktoré ste si zvolili počas registrácie na miestnej webovej stránke Hilti.
- Vyberte predplatné, ktoré chcete spravovať.
- Kliknite na "Spravovať predplatné".
- Ak chcete zmeniť číslo objednávky, prejdite nadol do sekcie Podrobnosti o nákupe a potom kliknite na tlačidlo "Upraviť".
- Ak chcete vidieť svoje faktúry, kliknite na tlačidlo "Zobraziť faktúru" na úplnom spodnom paneli.
- Ak chcete skontrolovať právnu zmluvu, prejdite do sekcie Zmluva o softvéri a službách a prečítajte si zmluvu.
Prečo nemôžem vidieť svoje predplatné v Portáli predplatného?
Použili ste správnu e-mailovú adresu na prihlásenie? Prosím, použite e-mail a heslo, ktoré ste si zvolili počas registrácie na webovej stránke Hilti.
Prihlásili ste sa na webovej stránke Hilti krajiny, v ktorej ste sa registrovali? Mali by ste sa prihlásiť na webovej stránke Hilti pre krajinu, ktorú ste si zvolili počas registrácie.